תרגילי בטן
אם גם אתם רוצים קוביות בבטן או לפחות בטן שטוחה וחטובה כדאי שתקראו את המאמר הבא, שנכתב ע"י מאמן כושר אישי של בראבו פיט, שבסופו תמצאו 5 תרגילי בטן מנצחים.
תרגילי בטן

אם חשבתם שתבצעו כפיפות בטן רבות ללא סוף ורק זה מה שיספיק וזה מה שיהפוך את הבטן שלכם לחטובה... צר לי לאכזב אתכם ולספר לכם כי אתם בעצם האמנתם למיתוס מופרך שאפשר להגיד שהוא הגדול בעולם הכושר.
מתאמנים רבים מתרכזים אך ורק בתרגילי בטן כמרכז האימון שלהם מסיבות רבות ומגוונות כמו רצון לחיטוב הבטן רצון לבטן שטוחה או רצון להורדת הכרס. כל הסיבות הללו הם אלה שהפכו את תרגילי הבטן לפופולריים ויצרו מגוון רחב של תנוחות וצורות לתרגילי הבטן.

למה בעצם כפיפות בטן מרובות מידיי לא יהפכו את הבטן שלכם לחטובה ושרירית?

אימון שרירי הבטן בדומה לכל אימון שרירים אחר הוא אימון ספציפי לחיזוק וניפוח סיבי שריר. זה לא מה שיעזור לכם לשרוף שומן.
ואם יש לכם שומן על הבטן, לא יעזרו לכם גם מיליון תרגילי בטן כדי לחטב אותה לחלוטין. כפיפות הבטן יחזקו את השרירים אך לא יראו אותם עד שתורידו את מצבורי השומן שמעליהם.

אז מה עושים בעצם כדי לחטב את הבטן?


אימון קרדיו על מנת לחטב את הבטן ובכדי שיראו את "הקוביות שלכם" עליכם להתאמן באימון אירובי, לסיבולת לב ריאה שמטרתו בין היתר הינה שריפת שומן וקלוריות.

תזונה נכונה בנוסף עליכם לשמור על תזונה בריאה מאוזנת ודלה בשומן.

אימון כוח לכל הגוף בנוסף לאימון שרירי הבטן עליכם לשלב אימון כוח לכל הגוף ולא רק לשריר הבטן, כיוון שחיזק סיבי שרירים רבים בגוף זה מה שיעזור לכם לשרוף קלוריות רבות יותר בזמן מנוחה. ובנוסף ישמור על פרופורציות שרירים נכונה בגוף שלכם.
מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית יעזרו לכם בבניית תכנית כושר אפקטיבית.

למה חשוב לבצע תרגילי בטן?

ביצוע תרגילי בטן יעזור לשפר את המראה של הבטן וכמובן שאם תורידו את השומן מעל יראו את הקוביות שלכם והבטן שלכם תראה חטובה יותר ואסטטית יותר. אך בנוסף לכך תרגילי בטן לא רק יעזרו למראה שלכם אלא הם גם יעזרו לכם לשמור על הגב שלכם, לתת לו תמיכה ולשפר את היציבה.

דגשים


גוונו את תרגילי בטן בזווית ותנוחות שונות תוך שימת דגש על ביצוע נכון.

נשימה נכונה נשמו נכון והוציאו אוויר בזמן מאמץ.

אימון שרירי הליבה וקרקעית האגן אלה הם שרירי הבטן העמוקים אשר מתכווצים בזמן כל תנועה של הגוף בכדי לייצב אותו, את זה ניתן לעשות תוך כדי תרגילי הבטן חיזוק השרירים האלו יעזור לך יותר בבניית בטן שטוחה יותר.

תכנית אימונים בחרו תכנית אימונים עם מספר סטים וחזרות המתאימה לכם לרמת הכושר שלכם ולמטרות שלכם.
מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית יבנו לכם תכנית ממוקדת שמתאימה בדיוק עבורכם. חדלו מלעשות רק תרגילי בטן בלי סוף וללא תוצאות והזמינו מאמנת כושר עכשיו שתגיע עד אליכם ובכך תצליחו להתמיד, לעבוד נכון וגם לראות תוצאות.

5 תרגילי בטן מנצחים


התרגיל "המסורתי" שיכבו על הגב , ברכיים כפופות, כפות רגליים על הרצפה. ידיים מאחורי העורף מרפקים פתוחים לצדדים. אופן הביצוע: עלו לזווית של 90 מעלות ונתקו שכמות מהרצפה, לעלות לאט ולרדת ולכווץ את הבטן פנימה, להוציא אוויר בעליה ולקחת אויר בירידה ולשמור לאורך כל התרגיל על מרפקים פתוחים לצדדים. נשארים למעלה ואז עוד 10 עליות קטנות. מספר חזרות : 1-3 סטים כפול 15 חזרות

אלכסונים בנגיעה בברך שיכבו על הגב, ברכיים כפופות, כפות רגליים על הרצפה. יד אחת מאחורי הגב, יד אחת מונחת קדימה באלכסון כלפי הברך. אופן הביצוע :עלו לזווית של 90 מעלות לנתק שכמות מהרצפה, לעלות לאט למצב של 30 מעלות מהרצפה ולגעת עם היד בירך הנגדית , לעלות לאט ולרדת ולכווץ את הבטן פנימה להוציא אוויר בעליה ולקחת אויר בירידה. לאורך כל התרגיל ממשיכים לצד אחד ולאחר מכן מחליפים כיוון. מספר חזרות : 1-3 סטים כפול 15 חזרות

כפיפות ברכיים כלפי החזה שיכבו על הגב, רגליים ב 90 מעלות, לכווץ את הבטן. אופן הביצוע: קרבו את הברכיים כלפי החזה ולחזור לאט כל הזמן להקפיד להוציא אוויר בזמן מאמץ. מספר חזרות : 1-3 סטים כפול 15 חזרות.

אופניים עם אלכסונים לשכב על הגב, כפות ידיים מעבר לעורף. ברכיים ב90 מעלות. אופן הביצוע: עולים כלפי מעלה באלכסון כמו "בתרגיל אלכסונים הרגל שפונים אליה מתיישרת וחוזרת למצב כפיפה תוך כדי שפונים לצד השני ואז שם מישרים את הרגל וחוזרים לכפיפה. מספר חזרות : 1-3 סטים כפול 20 חזרות.

תרגיל סטטי תרגיל בטן שמתמקד בחיזוק שרירי הליבה שכבו על האמות, מרפקים צמודים לגוף מתחת לכתפיים. פלג הגוף העליון מנותק מהרצפה, מבט אל הרצפה , הראש ישר בהמשך לעמוד השדרה. אופן הביצוע: נתקו את הברכיים מהרצפה, כך שרק אצבעות כף הרגל והאמות נשענות על הרצפה. כווצו את שרירי הבטן וכווצו את שרירי רצפת האגן פנימה תוך כדי הוצאת אוויר. הישארו במצב זה בן 10 ל- 40 שניות. מספר חזרות : 1-5 סטים תלוי במשך הזמן שאתם מסוגלים להישאר סטטי.




אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונפנה אליכם מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית שתגיע עד אליכם לבית ותאמן אתכם בדרך בריאה, אפקטיבית אימון הכולל בן היתר תרגילי בטן, אימוני כוח, אימוני אירובי וכמובן תוצאות.

להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
טלפון
*
עיר / יישוב מגורים
*
אימייל
שלח
להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
עיר / יישוב מגורים
*
טלפון / אימייל
שלח
מאמני כושר לפי איזורים
מתכוני בריאות