קציצות שווארמה הודו מדהימות
המתכון עשיר בברזל ובחלבון ואני ממליצה עליו לילדים, תינוקות (מעל גיל חצי שנה) לסובלים מחוסר ברזל כמשלים לטיפול בחוסר ברזל ולכל אדם. מתכון שהוא גם בריא וגם טעים. מאת מיטל מאמנת כושר אישית של בראבו פיט.
לקציצות

500 גרם שווארמה הודו נקבה טחון וטרי

חופן פטרוזיליה

חופן כוסברה

1 בצל בנוני

מעט מלח

מעט פלפל

לרוטב

כף שטוחה של כרכום

מלח

פלפל

בצל בינוני

כף שמן קנולה או כף שמן זית לטיגון

5 כוסות מים פושרים

אופן הכנת העיסה לקציצות

לגרד במגרדת את הבצל, לקצוץ פטרוזיליה וכוסברה דק דק. להכניס לקערה יחד עם השווארמה הודו להוסיף קורט לח ופלפל ולערבב היטב.

אופן הכנת הרוטב

לגרד במגרדת את הבצל או לקצוץ אותו לקוביות קטנות לטגן עם כף שמן. עד שהבצל מקבל גוון צהוב –שקוף, להוסיף 5 כוסות מים ואת שאר התבלינים ולחכות עד שהמים ירתחו ויבעבעו.

כשהמים רותחים להכין כדורים מהעיסה ולהוסיף את הקציצות לסיר אחת אחת בעדינות ואז להנמיך את האש למשך 20-25 דקות.

רוצים מאמנת כושר אישית? או מאמן כושר אישי? שינחה אתכם לאורך חיים בריא, פעילות גופנית תקינה ויחדיר בכם מוטיבציה ורצון להגשמת הגוף שאתם חולמים עליו? צרו עמנו קשר ונתאים לכם מאמן כושר אישי שיגיע עד אליכם לפתח הדלת.

להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
טלפון
*
עיר / יישוב מגורים
*
אימייל
שלח
להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
עיר / יישוב מגורים
*
טלפון / אימייל
שלח
מאמני כושר לפי איזורים
מתכוני בריאות