סלט חצילים בטחינה
שומשום מלא זהו שומשום שהותירו אותו בקליפתו והוא מכיל פי 5 יותר סידן משומשום רגיל. בנוסף שומשום מלא מכיל יותר סיבים תזונתיים ויותר נוגדי חמצון המעכבים את ספיגת הכולסטרול בכבד. ההבדל בטעם בין טחינה משומשום מלא לבין טחינה משומשום טהור ממש מזערי ולכן מומלץ לאכול דווקא טחינה משמשום מלא ובכך לקבל ערך תזונתי גבוה הרבה יותר מבלי להרגיש.

החציל – דל בקלוריות ועשיר בנוגדי בחמצון.
מצרכים

1 חציל גדול


לטחינה:
500 גרם טחינה גולמית משומשום מלא

ראש שום קלוף כתוש

כוס פטרוזיליה קצוצה דק דק

1/4 כוס לימון טרי קצוץ

1/4 כוס מים

מלח

אופן ההכנה

לשטוף את החציל היטב ולנגב לחורר בעזרת מזלג מכל צדיו. להניח על האש או בתנור עד שמתרכך ומאבד את צורתו העגולה. להניח לקירור.

להכניס לקערה את כל רכיבי הטחינה ולערבב היטב. אם סמיך מידי להוסיף מים או לימון לפי הטעם ולערבב.

לקלף את החציל ולהניח במגש לשפוך מעל את הטחינה . לקשט עם מעט עלי פטרוזיליה. ולהגיש.

בתיאבון

צוות בראבו פיט מזמין אתכם ליצור עמנו קשר ולהזמין מאמן או מאמנת כושר עד אליכם לבית או לכל מקום שתבחרו. צוות בראבו פיט הוא צוות של מאמי כושר איכותיים שיבנו לכם אימון כושר אישי ויובילו אתכם לתוצאות של גוף חטוב ובריא.

להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
טלפון
*
עיר / יישוב מגורים
*
אימייל
שלח
להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
עיר / יישוב מגורים
*
טלפון / אימייל
שלח
מאמני כושר לפי איזורים
מתכוני בריאות