מרק אפונה ובטטה
מתכון בריא וקל להכנה משמש כמנת פחמימות, סיבים תזונתיים ומינרלים. מתכון מומלץ ע"י צוות מאמני כושר אישיים של בראבו פיט בעיקר לימי החורף הקרים.
מצרכים

500 גרם אפונה יבשה

1 בטטה גדולה חתוכה לקוביות

2 בצלים חתוכים לקוביות

4-5 שיני שום

מעט חוויאג'

קורט פלפל

קורט קינמון טחון

כף שמן קנולה/ זית

6 כוסות מים

אופן ההכנה

לטגן את הבצל עד לשקיפות. להוסיף הבטטה והשום ולערבב 2 דקות. להוסיף את האפונה ואת המים להוסיף את התבלינים ולערבב היטב.

לסגור את הסיר למשך שעה או עד שהאפונה רכה ומעט מתפוררת לטחון מעט בבלנדר ידני, מומולץ לא לרסק לגמרי על מנת לשמור על מרקם מעניין.

רוצים לשמור על הבריאות לחטב את הגוף? לקבל עוד רעיונות וטיפים לארוחות בריאות וטעימות? לנו בבראבו פיט צוות מאמני כושר אישיים מקצועיים וייחודיים. נשמח להתאים לכם מאמנת כושר אישית או מאמן כושר אישי, שיכוון אתכם לאורך חיים בריא וגוף חטוב. צרו עמנו קשר ונתאים לכם מאמן כושר אישי שיגיע אליכם כל מקום שתרצו.

להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
טלפון
*
עיר / יישוב מגורים
*
אימייל
שלח
להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
עיר / יישוב מגורים
*
טלפון / אימייל
שלח
מאמני כושר לפי איזורים
מתכוני בריאות