כושר קרבי
מידע על אימון הכנה לצה"ל

אתה חולם לשרת בשירות קרבי או להתגייס ליחידות מובחרות בצה"ל?

כמה נקודות שכדאי לכם לקרוא עליהם.

אז ראשית חשוב שתדעו שימיי הגיבוש, הסיירות והאימונים הקרביים דורשים התאמה של הגוף למאמצים ואתגרים רבים כמו: ריצות למרחקים, ריצות מהירות (ספרינטים) , ריצות בתנאי שטח שכוללות עליות וירידות, נשיאת משאות כבדם, זחילות, שכיבות סמיכה וכפיפות בטן.

חשוב מאוד להגיע מוכנים לצה"ל מבחינת כושר קרבי וכושר גופני. מומלץ להזמין מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית שיבנו עבורך תכנית אימונים מסודרת הכוללת עבודה על סיבולת לב ריאה, סיבולת וחוזק שריר בשילוב תזונה נכונה. תסייע לכם להצליח לעבור את המיונים והגיבושים ליחידות קרביות וגם למנוע פציעות בעתיד כיוון שגופכם יהיה חסין יותר ויוכל לעמוד באתגרים של אימוני צה"ל באופן טוב יותר ע"י פיתוח כושר קרבי.

לנו בבראבו פיט מאמני כושר מקצועיים ואיכותיים, מאמן כושר אישי שלנו יגיע עד אלייך יבנה לך תוכנית אימון כושר אישי בדיוק עבורך ותראה תוצאות.
נשמח להציע ולהתאים לך חבילת אימוני כושר אישיים במחיר אטרקטיבי. האימונים יעזרו לכם להכין בהדרגה את גופכם לצה"ל. לחזק שרירים, לשפר סיבולת לב ריאה כך שהגוף שלכם יהיה חזק יותר וחסין יותר לקראת המאמצים שעתידים לבוא.

להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
טלפון
*
עיר / יישוב מגורים
*
אימייל
שלח
להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
עיר / יישוב מגורים
*
טלפון / אימייל
שלח
מאמני כושר לפי איזורים
מתכוני בריאות