אימון עיצוב וחיטוב הגוף
מאמר שנכתב ע"י מאמנת כושר אישית של בראבו פיט. אימוני עיצוב וחיטוב מבוססים על התנגדות משקל הגוף או התנגדות בעזרת מכשירי עזר כגון : מכשירי כוח, גומיות ומשקוליות.
אימוני חיטוב אצל נשים לעומת אימוני חיטוב אצל גברים

אם אתן נשים בוודאי תרגישו צורך לחטב דווקא אזורים כמו בטן, ישבן, ירכיים, חזה וזרועות. וזאת כיוון שאילו אזוריים הנחשבים יותר "בעיתיים" אצל נשים ששם נצבר לרוב יותר שומן על מעטה השרירים.
אם אתם גברים יתכן ותרצו לחטב יותר את הזרועות, החזה, הכתפיים, הגב, והרגליים, אלו אזורים הנחשבים "גבריים יותר אצל גברים במידה והם מפותחים.
יחד עם זאת חשוב לזכור שעל מנת לחטב את הגוף אי אפשר להתאמן רק באזוריים ספציפיים בגוף מכוון שזה עלול להביא לפגיעות ועל מנת לשמור על פרופורציה נכונה ואיזון שרירי הגוף יש לאמן את כל שרירי הגוף. יחד עם התמקדות באזורים שאתם תרצו יותר לחטב.
מאמני כושר אישיים ילמדו אתכם כיצד להתאמן נכון ולחטב את הגוף בצורה יעילה תוך הימנעות מפגיעות ופציעות ותוך הגשמת השאיפות שלכם בחיטוב הגוף.
לכן מומלץ לפנות למאמן כושר אישי לבניית תוכנית אימון כושר אישית עבורכם.

האם אימוני עיצוב וחיטוב יביאו אותי לתוצאות של גוף חטוב יותר?

ישנם אנשים שחושבים שאם יבצעו אימוני כוח 3 פעמים בלבד בשבוע, יגיעו לגוף מהודק וחטוב. אך טעות בידם. אימונים אלו יביאו אתכם לשפר את היכולת לבצע מטלות יומיומיות בקלות ובכך יעזרו לכם לשפר את רמת חייכם.
כמו כן אימוני עיצוב וחיטוב כשמם כן הם כן יביאו אתכם למצב של גוף חטוב ושרירי כל אדם לפי שאיפותיו ומטרותיו, אך אין זה אומר שאם נבצע אימון חיטב בלבד במשך מספר פעמים בשבוע נגיע לשפור מספיק משמעותי בעיצוב הגוף. וזאת מכוון שיש לבצע גם פעילות אירובית מספר פעמים בשבוע או לחילופין לבצע אימוני כוח משולבים בפעילות אירובית , שמעלה את הדופק וגורמת לשריפת קלוריות ושריפת שומן.

ולמה בעצם זה עובד כך?

כיוון שחיטוב מייצג את היחס בין אחוז שומן בגופינו לכמות השרירים.
ככל שקיים פחות שומן ביחס למסה השריר אזי יהיה פחות שומן שעוטף את השרירים וכך אנחנו נראה מעוצבים יותר. בפעילות אירובית אנו שורפים קלוריות ושומן ולכן יש לשלב בין אימוני חיטוב הגוף לבין אימונים אירוביים.

אימוני חיטוב הגוף ותזונה

גם באימוני כוח עיצוב וחיטוב הגוף התזונה לא פחות חשובה. בזמן פעילות גופנית הגוף לוקח אנרגיה ממאגר הפחמימות ובמידה ויש חוסר בפחמימות השרירים יתקשו לתפקד ובנוסף הגוף ישאב אנרגיה מהשרירים דבר העלול להביא לפירוק שריר במקום לבנייה. יחד עם זאת עודף פחמימות יהפכו לשומן מצד שני יש לשמור על כמות מספקת של אכילת חלבונים כדי לבנות את השריר. ובנוסף לצרוך מספיק שומן ממקור טוב כמו מאבוקדו טחינה וכו'. לכן חובה להקפיד על תזונה המתאימה לפעילות גופנית.

מבולבלים? מרגישים שזה יותר מידי פונקציות כדי להגיע לגוף חטוב

אז נכון, כדי להגיע לגוף חטוב חשוב לשמור על מספר גורמים שהם אימוני כוח (אימוני חיטוב הגוף), אימוני אירובי, ותזונה נכונה. מאמן כושר אישי או מאמנת כושר אישית יעזרו לכם להגיע לרמת השאיפות שלכם תוך כדי הכוונה לכל מה שמתאים אישית בדיוק עבורכם.

להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
טלפון
*
עיר / יישוב מגורים
*
אימייל
שלח
להרשמה ולמידע נוסף
מלאו פרטים
*
שם פרטי ושם משפחה
*
עיר / יישוב מגורים
*
טלפון / אימייל
שלח
מאמני כושר לפי איזורים
מתכוני בריאות